Klacht ING Bank: kan geen beleggingsopdrachten invoeren met mijn scanner

Klachtnummer
# 407795
Gebruiker
R.L. Veenendaal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan al dagen geen beleggingsopdracht meer plaatsen omdat mijn scanner voor dit onderdeel niet werkt. Ik moet dit nu via de telefoon doen zodat ik niet direct kan reageren op koers veranderingen bovendien duurt dit eindeloos.

De oplossing

De website repareren a.s.a.p.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste R.L. Veenendaal,

    Vervelend om te horen dat het plaatsen van een beleggingsorder momenteel niet lukt. Ik heb hierover geïnformeerd bij onze Technische Helpdesk en het klopt dat dit proces momenteel niet soepel verloopt.

    Er wordt hard gewerkt aan het onderzoek en natuurlijk de mogelijke oplossing! Wil je eens met onze Technische Helpdesk bellen via 0031 20 22 888 88? Dan kunnen onze collega's jouw gegevens hierin ook meenemen.

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen