Klacht ING Bank: Kan mijn rekening van de ING al 3 dagen niet meer benaderen!

Klachtnummer
# 624402
Gebruiker
Wapenveld#2409
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Van het ene moment in het andere kan ik niets meer met mijn ING App.
Vele uren aan de lijn gezeten en we zijn nu 3 dagen verder en nog geen resultaat.
Krijg telkens de mededeling dat mijn rekening geblokkeerd is.

Gewenste oplossing

Ik zou graag geïnformeerd worden wat de status is en dat mijn probleem opgelost wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen