Opgelost door ING Bank: Kan niet inloggen op mijn zakelijke rekening

content Opgelost
J.B. Crol

Ik heb op 22 juni mij gemeld bij een ING kantoor om mijn paspoort te laten zien om toegang te krijgen tot een zakelijke rekening. Er is toen "vergeten" mijn tel nummer te vragen. Daardoor kreeg ik nog steeds geen toegang tot de rekening. Op 25 juni heb ik hierover een brief gestuurd aan Annet van der Hoek, omdat ik weiger nog een keer in de rij te gaan staan bij een ING-kantoor. Ik ben al ruim 50 jaar klant bij ING. "Ze weten alles van mij". Ik werd gebeld "namens Annet". Het zou opgelost worden. Het is nu 7 augustus, 3 telefonades met het 020 nummer van ING, een tiental e-mails verder en het is nog steeds heb ik geen toegang. Het heeft me ondertussen een werkdag aan tijd gekost. J.B. Crol

Zorgen dat ik kan inloggen op de zakelijke rekening.
Zorgen dat interne procedures, die geen nut hebben/overbodig belastend voor klanten zijn, worden aangepast
Dat fouten op een klantvriendelijke manier worden opgelost in plaats van te zeggen: kom maar langs op een kantoor
Ik heb 50 Euro ontvangen en kan na 1,5 maanden nu inloggen. Na 6 telefoongesprekken en 2 brieven aan Annet van der Hoek. Over de beloofde verbeteringen in de processen wil ING echter geen mededeling doen, hoewel ik dat vanzelfsprekend vind. Het heeft me 8 uur werk en tijd gekost!!

ING Bank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ING Bank?