Klacht ING Bank: Kan nietmeer telefonisch bestellen in rente winkel

Klachtnummer
# 375564
Gebruiker
Henny
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij deze bsnk z.g. rentepunten opgespaard.
Bijna 10.000 punten. Nu wilde ik een bestelling telefonisch plastsen, omdat ikniet internetbankier.
Volgens de medewerker was dit telefonisch niet meer mogelijk.
Ik kan m.a.w. slechts nog incasseren als ik ga internet bankieren, hetgeen ik niet wil.
Debank heeft me ook nooit verwittigd dat telefonish bestellen niet meer kan.
Zeer klantonvriendelijk ende vraag is of ze dit zomasr kunnen en mogen doen

De oplossing

Dat ik alsnog telefonisch kan bestellen

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi Henny,

    Ik kan me voorstellen dat je dit erg vervelend vindt; er staan veel leuke aanbiedingen in de Puntenwinkel!

    De (meeste) betreffende klanten zijn over de wijziging via de e-mail op de hoogte gesteld. Heb je geen mail ontvangen hierover?

    Heb je misschien iemand die gemachtigd is op je rekening? Die kan ook namens jou bestellingen doen. Hier kun je er meer over lezen: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/gegevens-wijzigen/beheer-bankzaken/machtiging.html

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING
  2. Auteur
    Henny
    Datum
    Met dit antwoord ben ik dus niet geholpen.
    Ik wil telefonisch bestellen anders niet
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Henny,

    Helaas is dat niet meer mogelijk, is het een optie dat je Mijn ING aanvraagt. Dit kan ook met behulp van iemand? Om de aanvraag te doen kan je de volgende link volgen: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/mijn-ing-aanvragen/index.html

    Of je kan iemand machtigen voor je rekening zoals Roos heeft aangegeven.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen