Klacht ING Bank: KIJK UIT VOOR DE ING BANK

M

Beste,

Ik waarschuw jullie voor de ING Bank. Dit zijn geloof ik de grootste oplichters die je maar kan bedenken. Door hun kan ik mijn droomhuis nu niet kopen.

Ik zal het even uitleggen. Ik had een schuld bij de ING bank en een betalingsregeling getroffen. De regeling liep, maar ik zou wel BKR geregistreerd te komen staan maar zonder codering.

Om dit allemaal te voorkomen heb ik het volledige bedrag van €2000+ in een keer voldaan. Ik heb dit geld zelfs voorgeschoten gekregen van mijn werkgever om een BKR registratie te voorkomen.

Nou de schuld in een keer voldaan. Wat blijkt ik sta BKR geregistreerd met codering A. Netjes contact opgenomen met de klantenservice afdeling achterstanden.. je kent het vast wel, dat stukje empathie, ja ik begrijp het, snap ik, meeleven en meebuigen, begrip blabla

Uiteindelijk heb ik een e-mail gekregen dat mijn BKR registratie niet wordt verwijdert. Dit is niet door mijn behandelaar afgehandeld maar door een of andere collega die helaas niet op vakantie kan omdat hij niet hard genoeg gespaard heeft en zijn frustratie via de e-mail afreageert.

Zolang mijn BKR registratie staat zal ik iedere dag klachten plaatsen tot ik gerechtigheid heb gekregen. Tevens zal ik hier een advocaat op zetten.

Kijken jullie uit met de ING bank..

groet,

Enige oplossing is mijn BKR registratie laten verwijderen zoals was afgesproken.

ING Bank
    Hallo M. Atache,

Een negatieve registratie krijg je alleen als je niet volgens afspraak je lening terugbetaalt. Dit gebeurt als je twee of meer betalingstermijnen hebt gemist. Je geeft aan dat je een regeling hebt getroffen. Dit betekent dus dat de achterstand er al was.

Het spijt me dat ik het niet anders kan maken.

Vriendelijke groet,

Margreet

ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?