Klacht ING Bank: KLACHT Ik heb geld overgemaakt echter heeft de ontvanger dit nooit ontvangen.

D.H.R

KLACHT Ik heb geld overgemaakt echter heeft de ontvanger dit nooit ontvangen. Bij de ING helpen ze me echter niet. Het gaat om een enorm bedrag wat nu ergens zweeft. Daardoor konden wij niet op vakantie deze weken. De politie is er mee bezig maar ik wil liever vandaag het geld terug dan morgen.

Het geld z.s.m. terug krijgen!!!!

Goedenavond Danielle Harbers-Ros,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie hierdoor de vakantie hebben misgelopen. Uit je bericht begrijp ik dat er reeds een melding is gedaan bij de politie. Hebben jullie het probleem gemeld bij ING, en is op basis hiervan een politieonderzoek gestart?

In afwachting van een politieonderzoek kunnen we geen actie ondernemen aangezien de klacht al in behandeling is.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk voor jullie is opgelost, en dat het geld gauw is waar het hoort.

Jeroen
    D.H.R
    Ja de klacht is inmiddels 17 keer gemeld. Ik ben er nu klaar mee en de politie heeft nog 250 meldingen gehad van mensen met het zelfde probleem. We zijn bezig een groot artikel in de telegraaf te zetten omdat er gewooon niets gedaan word door jullie. Logisch dat jullie winst maken. Met ons geld hebben jullie wel winst ja
    Goedemiddag Danielle Harbers-Ros,

Nogmaals erg vervelend dat dit gebeurd is! Erg goed dat je dit al gemeld hebt.

Zoals mijn collega aangaf kunnen wij momenteel geen actie. Dit onderzoek loopt via de politie. Heb je daarnaast ook een melding gedaan bij het Landelijk Meldpunt Internetoplichting?

Na een melding van het Landelijk Meldpunt Internetoplichting starten wij een onderzoek. Als dan blijkt dat er sprake is van oplichting, blokkeren wij de ING-rekening van de oplichter.

Heel veel succes hiermee Danielle. Ik hoop dat het snel opgelost is voor je!

Linh
    D.H.R
    Slecht ING wil niet helpen.
    ING Bank
    Ik snap dat dit vervelend is maar wij willen best helpen maar kunnen dat op dit moment niet.

Ik hoop dat het snel is opgelost.

Meike
    Ze willen niet helpen