Klacht ING Bank: Klacht over afschrijven van een bedrag
Details
De klacht
Van mijn bankrekening is een bedrag afgeschreven dat ik niet herken. Ook de naam van de tegenrekening is mij volslagen onbekend.Ik heb dit aan de Klantenservice van de bank gemeld. Tevens heb ik de bank om aanvullende informatie gevraagd. Antwoord van de bank: De afschrijving die u noemt in uw e-mail betreft een betaalautomaat transactie. Dit is een betaling die u heeft gedaan met uw Betaalpas. Voor meer informatie adviseren wij u contact op te nemen met de winkeleigenaar.
Dit alles wist ik al: want het rekeningafschrift heb ik gelezen voordat ik aan de bank aanvullende informatie ging vragen.
-zie verder extra privé informatie -
De oplossing
De gevraagde informatie verstrekkenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.