Klacht ING Bank: Klacht over afschrijven van een bedrag

Klachtnummer
# 28792
Gebruiker
m-m
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van mijn bankrekening is een bedrag afgeschreven dat ik niet herken. Ook de naam van de tegenrekening is mij volslagen onbekend.
Ik heb dit aan de Klantenservice van de bank gemeld. Tevens heb ik de bank om aanvullende informatie gevraagd. Antwoord van de bank: De afschrijving die u noemt in uw e-mail betreft een betaalautomaat transactie. Dit is een betaling die u heeft gedaan met uw Betaalpas. Voor meer informatie adviseren wij u contact op te nemen met de winkeleigenaar.
Dit alles wist ik al: want het rekeningafschrift heb ik gelezen voordat ik aan de bank aanvullende informatie ging vragen.
-zie verder extra privé informatie -

De oplossing

De gevraagde informatie verstrekken

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen