Klacht ING Bank: Klant is bij ING Gouda geen koning meer vanwege onbeschoft personeel
Details
Klacht
Afgelopen donderdag 02-07 wilde ik via ING filiaal Gouda een aantal bijzondere transacties laten uitvoeren. Het ging bij aanvang al fout doordat ik aan een medewerker van de ING midden op straat moest gaan uitleggen wat de rede van mijn bezoek was. Het behoeft geen toelichting dat ik midden op straat niet ga uitwijden over mijn financien. Vervolgens trof ik de financieel adviseur; hij was lomp, maakte mij voor leugenaar uit, wilde zijn naam niet geven, etc. Maar het allerergste is dat je bij de ING als klant geen koning meer bent want hij weigerde pertinent te doen waarvoor ik gekomen was. Afgelopen januari jongstleden nog werd dit in het filiaal in waddinxveen nog met alle liefde en tevredenheid wel voor mij uitgevoerd maar helaas is deze locatie vanwege corona gesloten. Het kan bijna geen toeval zijn dat met zulke onbeschofte medewerkers in dienst het nagenoeg onmogelijk is om bij de ING een klacht tegen een medewerker in te dienen. Vandaar dat ik mijn toevlucht zoek bij het klachtenkompas, zodat men gewaarschuwd wordt voor de ronduit onvriendelijke benadering op dit filiaal.Gewenste oplossing
Ik verwacht van ING dat zij uitzoeken wie mij afgelopen donderdag 02-07 op deze dusdanige manier te woord heeft gestaan en mij niet wilde helpen. Ik verwacht dat deze persoon zijn excuses maakt op gepaste wijze en dat mijn (niet onredelijke) verzoeken alsnog worden uitgevoerd.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.