Klacht ING Bank: Klant is bij ING Gouda geen koning meer vanwege onbeschoft personeel

BasE

Afgelopen donderdag 02-07 wilde ik via ING filiaal Gouda een aantal bijzondere transacties laten uitvoeren. Het ging bij aanvang al fout doordat ik aan een medewerker van de ING midden op straat moest gaan uitleggen wat de rede van mijn bezoek was. Het behoeft geen toelichting dat ik midden op straat niet ga uitwijden over mijn financien. Vervolgens trof ik de financieel adviseur; hij was lomp, maakte mij voor leugenaar uit, wilde zijn naam niet geven, etc. Maar het allerergste is dat je bij de ING als klant geen koning meer bent want hij weigerde pertinent te doen waarvoor ik gekomen was. Afgelopen januari jongstleden nog werd dit in het filiaal in waddinxveen nog met alle liefde en tevredenheid wel voor mij uitgevoerd maar helaas is deze locatie vanwege corona gesloten. Het kan bijna geen toeval zijn dat met zulke onbeschofte medewerkers in dienst het nagenoeg onmogelijk is om bij de ING een klacht tegen een medewerker in te dienen. Vandaar dat ik mijn toevlucht zoek bij het klachtenkompas, zodat men gewaarschuwd wordt voor de ronduit onvriendelijke benadering op dit filiaal.

Ik verwacht van ING dat zij uitzoeken wie mij afgelopen donderdag 02-07 op deze dusdanige manier te woord heeft gestaan en mij niet wilde helpen. Ik verwacht dat deze persoon zijn excuses maakt op gepaste wijze en dat mijn (niet onredelijke) verzoeken alsnog worden uitgevoerd.
ING webcare wil de zaak niet oppakken maar legt het terug bij het filiaal. Daar waren ze al niet erg klantgericht. Misschien toch maar eens gaan overdenken om al mijn financiele producten bij andere bedrijven onder te brengen

ING Bank
    Goedemorgen P.S.P. Lamers,

Wat ontzettend jammer en vervelend om te lezen dat je niet bent geholpen op ons kantoor in Gouda. Dit is zeker geen normale gang van zaken. Deze klacht nemen wij dan ook zeer serieus. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren op straat en later in ons kantoor.

Op dit moment is er, gezien de omschrijving van jouw klacht, geen naam bekend van de Financieel Adviseur. Dit doet mij besluiten om deze klacht bij het kantoor Gouda te beleggen, zodat mijn collega's van kantoor Gouda hier zelf mee aan de slag kunnen. Zij kunnen deze klacht dan als filiaal op zich nemen en hier lering uit trekken.

Nogmaals, wij nemen signalen en klachten als deze zeer serieus, en ik hoop dat je begrijpt dat dit voor nu het maximale is dat ik voor je kan betekenen.

Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?