Klacht ING Bank: Klantenservice houdt aangetekende post voor directie achter

G. Z.

Op 27-11-2014 stuurde ik een aangetekende brief naar de ING directie, t.a.v. mevr. A. Leopold, (afd Hypotheken) en dhr V.P. van den Boogert (directie).
Deze brief was naar aanleiding van zeven maanden blunderen van de ING aangaande mijn Meerwaardehypotheek. Zes maanden lang heeft ING een verkeerd bedrag op mijn rekening gestort vanuit het Garantiefonds Meerwaardehypotheek dat met ingang van juni 2014 van toepassing is voor mij. Op de afdeling Klantenservice heb ik diverse malen personen aan de telefoon gekregen die de term Meerwaardehypotheek niet eens kenden.
Ook werden er aan de lopende band brieven naar mij gestuurd met verkeerde bedragen en jaartallen.
Echter de afdeling Klantenservice heeft mijn aangetekende brief gewoon achtergehouden en beantwoord zonder daar de directie van in kennis te stellen of door haar te laten beantwoorden zoals ik in mijn brief had gevraagd.
Dit is een schandalige manier van handelen en een belediging naar haar hypotheeknemer(s).

Ik sta erop dat ik een brief ontvang van de directeur, mevr. A. Leopold, met tekst en uitleg èn excuses namens haar voor de hele gang van zaken aangaande mijn hypotheek en bij ING Bank in het algemeen op de afdeling Klantenservice van ING Bank.

ING Bank
    Beste,Bedankt voor je berichtje via klachtenkompas. Naar aanleiding hiervan heb ik navraag gedaan. Van mijn collega heb ik begrepen dat er telefonisch contact met je is opgenomen en dat de klacht is afgehandeld.Met vriendelijke groet,Ellanoor
    ING Webcare team
    G. Z.
    ING biedt namelijk geen enkele oplossing. Het verschuilt zich zelfs achter Privacy regels. ING bank laat steeds meer zien dat het helemaal geen enkele compassie heeft met zijn klanten en blijft dus op deze manier blunder na blunder maken.
    Ik blijf op het standpunt staan dat mijn klacht door de directie van ING Bank moet worden aangepakt en niet door medewerkers van ING Bank, afdeling "Klantenservice" waar op een enkel persoon na volstrekt niet weet waar het over gaat in mijn geval.
    ING Bank
    Beste,Helaas kan ik je aan de hand van jouw gegevens niet verder helpen. Wanneer jouw klacht niet naar wens is afgehandeld, kun je buiten ING in beroep gaan. Graag geef ik je hiervoor de juiste procedure: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/in-beroep-gaan.htmlMet vriendelijke groet,Ellanoor
    ING Webcare team
    Mevrouw:
    Het is heel duidelijk dat u niets van de situatie begrijpt. Ik ben al ZES maanden bezig met dit verhaal en het hele dossier is bekend bij mevrouw I. Mes, Klantenservice, dhr M. Böhmer, afd Klantenservice, mevr. M. Fitski, Manager Klantenservice Hypotheken, Dhr Schouten afd. Klantenservice.
    Wilt u dan ook stoppen met mij waardeloze adviezen te geven?
    Zorg ervoor dat mijn dossier bij Mevr. A. Leopold, Directeur Hypotheken van ING Bank terecht komt!!!

G. Z.

Ook een klacht indienen over ING Bank?