Klacht ING Bank: Klantonvriendelijke zakkenvullerij van de ING bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 307859
Gebruiker
C.B. Jongh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik beschik al 45 jaar over twee bankrekeningen bij de ING bank. Eén voor de vaste lasten en één voor de dagelijkse betalingen.Nu word ik verplicht door de ING bank om voor de rekening van mijn vaste lasten betaalpassen aan te schaffen en te betalen, maar die wil ik helemaal niet! Ik heb een klacht ingediend bij de ING bank maar krijg te horen dat zij dit bepalen en niet veranderen. Ik moet dus gaan betalen voor iets wat ik niet heb gevraagd, nooit zal gebruiken en niet wil hebben. Hebben meer mensen dit?

De oplossing

Niet betalen voor iets wat ik niet heb gevraagd, niet wil hebben en nooit zal gebruiken!

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C.B. Jongh,

    Ik snap dat het erg vervelend is dat de kosten in de toekomst van de rekening zullen worden afgeschreven.

    Destijds kon je inderdaad een gratis rekening openen en gebruiken, zonder Betaalpas. Echter is er besloten, omdat de rekening veel gebruikt wordt, dit omdat tegenwoordig veel via Mijn ING gaat. Om te kunnen inloggen in Mijn ING heb je een Betaalpas nodig, daarom worden bij deze 'oude' rekeningen binnenkort de normale pakketkosten afgeschreven en ontvangt elke rekeninghouder een Betaalpas.

    Groeten

    Lotte
    Webcare ING

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.B. Jongh
Datum
Uiteindelijke oplossing Er wordt geen oplossing aangeboden. Er wordt vermeld dat ik een betaalpas nodig heb om in te loggen op MijnING? Ik heb betaalpassen van een andere rekening, dus dit herken ik niet. Nogmaals, ik MOET iets afnemen wat ik niet wil hebben en dus ook niet wil betalen. Het voegt niets toe, alleen maar zakkenvullerij van de ING bank. Stop toch met dit soort onzin!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry