Opgelost door ING Bank: Klantonvriendelijkheid ING BANK

content Opgelost
am de zeeuw

Onze klacht is dat we niet op een normale manier geholpen wordt !! Willen een adres omzetten zijn in 2011 verhuisd , krijg nieuwe pas op het goede adres . Wil gewoon een account voor mezelf ze beloven code’s te sturen enz. Maar wat er ook komt geen code’s . Waarschijnlijk zijn die naar het oude adres!!. Fijn idee . Heb MS en kan moeilijk naar buiten. Manlief is ook zwaar ziek , heeft net op bij een ING vestiging een hele tijd zitten wachten . Maar geen enkel begrip van hun kant . En nog geen oplossing. Het is toch niet normaal dat ze je adres niet gewoon wijzigen , maar wel je code’s naar het oude adres sturen .... want hier komt er niets aan

Gewoon een oplossing en menselijk geholpen worden , met begrip voor ziekte. Zeker bij klanten die al zoveel jaar klant zijn !!

ING Bank
    Mevrouw Zeeuw,

dank u wel voor het fijne telefoongesprek.
    Ik ben blij dat we tot een goede oplossing zijn gekomen.

Ik wens u beiden een fijne avond toe.

vriendelijke groet,

Margreet
    ING Webcare

am de zeeuw
Er is mij / ons aangeboden om de adres wijziging schriftelijk met de hand geschreven naar Leeuwarden op te sturen. Zodat ik niet persoonlijk naar een vestiging hoeft te gaan. Hoe het verder gaat met de ING App met de code die ook weer persoonlijk opgehaald zou moeten bij een vestiging opgelost gaat worden is nog niet bekend!? Hoop dat daar ook met de nodige documenten opgelost gaat worden.

Ook een klacht indienen over ING Bank?