Klacht ING Bank: Komt niet verder dan de tancode

Slecht

Moet van de tan code af. Volgens de brief doe je dat even. Maar het systeem werkt voor geen meter
Ik kom niet verder dan een tancode aanvragen,komt binnen per sms vul die in vervolgens komt er geen sms met de nieuwe code. Zit nu weer in het buitenland, belachelijke actie kan ik mijn zaken niet meer doen
Graag uw schadevergoeding voor gemiste zaken.ben er al uren mee bezig de afgelopen dagen. De stoom komt uit mijn oren echt een bankenstreek
Groet

Wat denken jullie oplossen

ING Bank
    Goedendag,

Ik begrijp dat je momenteel vastloopt bij het activeren van de mobiel bankieren app. Zeker nu je in het buitenland zit kan ik me voorstellen dat je hier liever niet teveel tijd aan kwijt wilt zijn. Het is dan ook zeker niet de bedoeling dat dit zoveel stoom creërt, excuses hiervoor!

Hopelijk kan ik je via ons stappenplan hier nu snel doorheen loodsen, zodat je alsnog snel verder kan!

Om te beginnen is het belangrijk om de app te downloaden, installeren en te openen. Hier kan je de persoonlijke gegevens invullen om ervoor te zorgen dat deze zichtbaar wordt in Mijn ING.

Wanneer je vervolgens op de oranje button "App activeren in Mijn ING" klikt op onze onderstaande site, kom je gelijk uit op de juiste pagina in Mijn ING.

Hier kan je vervolgens op activeren klikken, zodat de TAN-code hiervoor binnen komt.

Wanneer je in het buitenland bent, kan dit soms even duren. Dit is afhankelijk van de kwaliteit van je bereik. Mocht dit te lang duren, kan het uitkomst zijn om je telefoon op nieuw op te starten. Deze maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk, waarna de berichten alsnog binnen komen :)

Zodra je de code binnen hebt, kan je in Mijn ING de activeringscode inzichtelijk krijgen en invoeren in de app. Je moet dan zonder problemen weer verder kunnen!

Mocht je er ook met behulp van deze stappen niet uit komen, dan hoor ik het graag. We kunnen dan ook altijd telefonisch contact met je opnemen om je hier verder bij te helpen!

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?