Opgelost door ING Bank: Koppeling privé/zaak in app

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 457418
Gebruiker
Plano
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan mijn zakelijke account niet koppelen in de app op mijn nieuwe telefoon. Dwz op mijn iPad heb ik de koppeling wel maar op mijn nieuwe IPhone lukt de koppeling niet. Erg vreemd.

De oplossing

Kom met een oplossing. Geen standaard verhaal hoe te koppelen want dat heb ik reeds meermaals geprobeerd.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Plano,

    Dankjewel voor je klacht.

    Wat vervelend dat het koppelen niet werkt. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?

    Ik hoor graag van je!

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Plano
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden door Ing. Mede internet gebruiker hebben de oplossing aangedragen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?