Klacht ING Bank: Kosten vervangen betaalpas die niet meer werkt

Emma

Mijn betaalpas heeft een lange tijd naar behoren gewerkt. Ineens doet deze het niet meer bij de kassa. Zowel met de magneetstrip als contactloos.
Als klant ondervind ik hier veel hinder aan. Zichtbaar is de pas nog helemaal in orde.

Wat krijg ik als 'dank' dat het betaalmiddel van ING te wensen overlaat? Ik kan EUR 4,50 betalen voor het vervangen van mijn pas. Ook na contact met ING blijven ze bij het standpunt dat deze afschrijving juist is of ik de pas nu zelf stukmaak of als ING een slecht hulpmiddel levert welke voor de geldigheidsdatum ineens niet meer werkt.

Kan het nog steeds niet geloven dat een bedrijf de kosten van hun eigen onbetrouwbare producten kan en mag doorrekenen aan klanten!

Kosten vervangen betaalpas terugstorten en dit meenemen in beleid organisatie.

ING Bank
    Beste Emma.

Het spijt me dat je Betaalpas kapot is gegaan.

De vervanging is alleen in het eerste half jaar kosteloos. Daarna zijn de kosten inderdaad €4,50 zoals is aangegeven in het kostenoverzicht.

Ik kan het helaas niet anders maken.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING Webcare
    ING Bank
    Beste Emma,

We hebben geen reactie meer mogen ontvangen. Ik ga er vanuit dat de uitleg helder is geweest en sluit hierbij de klacht.

Heb je toch nog vragen neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?