Klacht ING Bank: Krijg niet de indruk dat ING mijn verzoek serieus in behandeling neemt.

J.A.A. Hooymaijers

Een aangetekend postpakket dat door PostNL is afgeleverd op 24 juli 2020 bij ING postbus 99960 in Leeuwarden en is getekend voor ontvangst. Er is gevraagd om na behandeling het postpakket retour te zenden maar op heden 16 september niets meer vernomen. Herhaaldelijk is klantenservice van de ING gebeld met als antwoord dat het uitgezocht gaat worden en over de stand van zaken teruggebeld gaat worden. Tot op heden horen heb ik niets vernomen en wacht nog op enig geluid van ING.

Op z'n minst dat ik teruggebeld gaat worden om inmiddels antwoord te ontvangt waar mijn postpakket is gebleven.

Beste J.A.A. Hooymaijers.

Ik ben op dit moment druk bezig om te achterhalen waar je postpakket gebleven is.

Hiervoor moet ik weten wie er voor ontvangst getekend heeft.

Kun je mij dit aangeven? Je mag dit in een privébericht sturen.

Margreet
    ING|Webcare
    Beste J.A.A. Hooymaijers,

zoals ik in een eerder bericht aangaf is het van belang dat er een naam bekend is van degene die getekend heeft voor ontvangst.

Zonder deze naam kan het pakket niet getraceerd worden.

Ik blijf in afwachting van je reactie, aangezien ik niet eerder navraag kan doen.

Margreet

ING|Webcare
    Beste J.A.A. Hooymaijers,

Spijtig om te horen dat de naam van de ontvanger niet op het stuk is vermeld. Zonder naam is het niet mogelijk om het poststuk te traceren. Via deze weg kunnen we hierin helaas niets voor je betekenen.

Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?