krijg steeds bankafschriften welke niet voor mij zijn bestemd
De oplossing
stoppen met het sturen van deze bankafschriften en mijn adres uit het bestand halen
1 reactie
Auteur
ING Bank
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemorgen H. Everts,
Zojuist hebben wij telefonisch besproken dat we de postbezorging van de persoon in kwestie stopzetten. Afgesproken is dat ik morgen zou checken of dit is doorgevoerd. Hierbij kan ik nu al bevestigen dat dit is gelukt.
De postbezorging zou per heden moeten zijn stopgezet.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Jeroen ING Webcare
Uiteindelijke oplossing
Auteur
hilbert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn adres zou verwijderd worden, vanochtend weer dezelfde post gekregen.
ING ga nu eens aan het werk en doe wat u steeds weer beloofd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over ING Bank?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.