Klacht ING Bank: krijg steeds bankafschriften welke niet voor mij zijn bestemd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 347127
Gebruiker
hilbert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

krijg steeds bankafschriften welke niet voor mij zijn bestemd

De oplossing

stoppen met het sturen van deze bankafschriften en mijn adres uit het bestand halen

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen H. Everts,

    Zojuist hebben wij telefonisch besproken dat we de postbezorging van de persoon in kwestie stopzetten. Afgesproken is dat ik morgen zou checken of dit is doorgevoerd. Hierbij kan ik nu al bevestigen dat dit is gelukt.

    De postbezorging zou per heden moeten zijn stopgezet.

    Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hilbert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn adres zou verwijderd worden, vanochtend weer dezelfde post gekregen. ING ga nu eens aan het werk en doe wat u steeds weer beloofd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen