Klacht ING Bank: Kwartaalkrediet opgeheven omdat de dag in het weekend viel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386762
Gebruiker
Cherry
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moest op 26-8-2019 24 uur positief staan. Ik stond dit ook op tijd, maar geen erg in dat dit in het weekend viel. Op Maandag direct mijn kwartaalkrediet opgeheven!!
waardoor ik nu gigantisch in de problemen kom!! Schandalig gewoon! Door een foutje door het weekend dat er tussen zat. De eerste fout in 50 jaar. Na contact met ing kreeg ik te horen dat ze er niets aan konden veranderen. Ik ben hier heel boos over!

De oplossing

Ik was op tijd met positief staan, alleen viel dat in het weekend!
Im dan gelijk op Maandag opgezegd te worden?? Ik zou graag zien dat dit terug gedraaid werd omdat ik dit bizar vind na 50 jaar nooit een probleem te hebben gehad. Dus geholpen als het hersteld wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Cherry,

    Wat een vervelende situatie! Ik begrijp dat je limiet ingetrokken is en je hierover al contact hebt gehad met mijn collega's.
    Ik moet je helaas teleurstellen en je hetzelfde antwoord geven.

    Het is één van de voorwaarden om per drie maanden minimaal één volledige werkdag een positief saldo te hebben. Wanneer niet aan deze voorwaarde wordt voldaan, zal het limiet beëindigd worden.
    Helaas kunnen we dit niet voor je herstellen.

    Ik stuur je de informatie nogmaals toe: https://www.ing.nl/particulier/lenen/rood-staan/kwartaallimiet/index.html
    Mocht je de aanvraag opnieuw willen doen, dan moet er drie maanden tussen de beëindiging en de nieuwe aanvraag zitten.

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cherry
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kunnen niet aanpassen. Dus willen niet corrigeren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen