Klacht ING Bank: Lang leve de ING bank

Klachtnummer
# 290333
Gebruiker
klachtingb
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ontvangen van ING een nieuwe betaalpas . Mijn huidige is nog geldig tot Okt 18. Ing geeft aan dat zij de betaalpassen wat eerder sturen vanwege de verwachte drukte de komende Ik vind op zijn Hollands gezegd dat zij de boel beduvelen en dat is nog heel netjes gezegd . Hoeveel duizend mensen worden hiermee geconfronteerd . KASSA dus . Verkapte inkomsten en dit gebeurt gewoon maar .

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste mevrouw/meneer Terlouw,

    Het is inderdaad zo dat we de Betaalpas wat eerder vervangen dan de uiterste vervaldatum wegens verwachte drukte de komende maanden. We weten dan zeker dat u niet zonder Betaalpas komt te zitten.

    Het vervangen van de Betaalpas wegens expiratie is geheel kosteloos.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen