Klacht ING Bank: langdurige rompslomp

mars

het trage gedoe
hoe ze te werk gaan
alles via via .en als ze iets fout hebben gedaan hup weer een week verder
dit betreft een aanvraag nieuwe hupotheek
na een scheiding is alles op mijn naam te komen te staan dat duurde om mijn ex overal vanuit te schrijven dikke 6 maanden .uiteindelijk alles rond bouwdepot aangevraagd goedgekeurd .na het goedkeuren door de ing .heb het tekenen bij de notaris 2 weken geduurt omdat er iets fout was gegaan bij de ing (waar je trouwens niks over hóórt).na dit alles .werd er getekend bij de notaris dus kun je na een.paar dagen een beroep doen op je bouwdepot dus dat gedaan .duurt 2 tot 5 dagen .enjawel wat denk je iets fout gegaan dus dat wordt weer een week wachten.helemaal klaar mee
ik heb er spijt van dat ik weer in zee ben gehaan met de ing. ben nu vanaf begin tot nu 8 maanden verder en nog is mijn huis een zooitje bedankt ing zal aan jullie denken als ik in een bouwput zit met kerst en oud en nieuw

dat ze een keer vaart maken

ING Bank
    Goedemiddag mars,

Oh jee, wat een lastige situatie. Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van baalt.

Er is écht een beroep op je geduld gedaan zo te lezen. Jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren…

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen kennis heb van Hypotheken, hier hebben wij specialisten voor die er wél alles van weten.

Als je het prettig vindt, kan ik je bellen en met hen in contact brengen. Zou je dan kunnen aangeven wanneer jou dit goed uitkomt?

Je mag ook zelf met hen bellen via 020 22 888 88. Dit kan op werkdagen van 08.00 – 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.00 uur.

Ik wacht je bericht af en hoor graag wat je voorkeur is.

ING Webcare
    Femke

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?