Klacht ING Bank: Log bedrijf, behandelt klanten als een nummer...

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 273596
Gebruiker
Banki77
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds februari 2017 proberen wij een zakelijke rekening te openen. Gezien wij al een aantal zakelijke rekeningen bij ING hebben, leek ons het makkelijkste om hier een extra zakelijke rekening aan te vragen voor een nieuwe stichting. Nu een half jaar later, met diverse mailtjes, telefoontjes, briefjes zijn we weer terug bij af en werd ons door een medewerker van ING geadviseerd om een klachtbrief te schrijven richting de directie. Hierop zouden we dan alsnog snel een rekening kunnen openen. Helaas is het nu 18 september en nog steeds geen gehoor van ING.

De oplossing

Zsm de zakelijke rekening openen.

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u nog steeds geen gehoor hebt.

    Als het om een nieuwe stichting gaat dan is het niet mogelijk om een extra zakelijke rekening te koppelen aan de Betaalrekening die u nu heeft omdat de KVK nummers verschillen.

    U bent altijd van harte welkom op ons ING kantoor om een nieuwe Zakelijke rekening te openen met een verschillend KVK nummer. Mocht u iets anders bedoelen dan mag u dat altijd laten weten.

    Vriendelijke groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Erik,

    Ik heb de hele communicatie nagelezen en uitgezocht hoe dit kan.

    Mijn excuses voor dit hele proces. In de looptijd van de communicatie die je met mijn collega's hebt gehad is een en ander in het proces veranderd. Daar zou jij niet de dupe van moeten zijn.

    Ik heb gezocht naar een oplossing en als je naar een ING-kantoor gaat, dan kunnen mijn collega's je helpen. Neem dan ook de stukken mee die je eerder hebt toegestuurd, dan moet het helemaal in orde komen. Dan kan de rekening direct geopend.

    Vriendelijke groet,
    Roos
    Webcare ING
  3. Auteur
    Banki77
    Datum
    Ok. Dank je ga ik proberen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Banki77
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik moest langskomen om de rekening te openen met de papieren die ik eerder had verzonden. De papieren bleken niet compleet te zijn, heeft ING niet opgemerkt en bovendien had ik ingeschreven moeten zijn in de KvK. Ook dit heeft ING niet opgemerkt, met als gevolg dat ik 2x langs moest komen en nu nog steeds geen rekening heb kunnen komen. Wel heb ik duidelijke vervolgstappen gekregen van de ING medewerker. Maar zolang de rekening niet is geopend is de klacht niet opgelost helaas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen