Klacht ING Bank: Log bedrijf, behandelt klanten als een nummer...

sad Niet opgelost
Banki77

Sinds februari 2017 proberen wij een zakelijke rekening te openen. Gezien wij al een aantal zakelijke rekeningen bij ING hebben, leek ons het makkelijkste om hier een extra zakelijke rekening aan te vragen voor een nieuwe stichting. Nu een half jaar later, met diverse mailtjes, telefoontjes, briefjes zijn we weer terug bij af en werd ons door een medewerker van ING geadviseerd om een klachtbrief te schrijven richting de directie. Hierop zouden we dan alsnog snel een rekening kunnen openen. Helaas is het nu 18 september en nog steeds geen gehoor van ING.

Zsm de zakelijke rekening openen.

ING Bank

Vervelend dat u nog steeds geen gehoor hebt.

Als het om een nieuwe stichting gaat dan is het niet mogelijk om een extra zakelijke rekening te koppelen aan de Betaalrekening die u nu heeft omdat de KVK nummers verschillen.

U bent altijd van harte welkom op ons ING kantoor om een nieuwe Zakelijke rekening te openen met een verschillend KVK nummer. Mocht u iets anders bedoelen dan mag u dat altijd laten weten.

Vriendelijke groet,
    Rialda
    ING Webcare
    ING Bank
    Hoi Erik,

Ik heb de hele communicatie nagelezen en uitgezocht hoe dit kan.

Mijn excuses voor dit hele proces. In de looptijd van de communicatie die je met mijn collega's hebt gehad is een en ander in het proces veranderd. Daar zou jij niet de dupe van moeten zijn.

Ik heb gezocht naar een oplossing en als je naar een ING-kantoor gaat, dan kunnen mijn collega's je helpen. Neem dan ook de stukken mee die je eerder hebt toegestuurd, dan moet het helemaal in orde komen. Dan kan de rekening direct geopend.

Vriendelijke groet,
    Roos
    Webcare ING
    Banki77
    Ok. Dank je ga ik proberen.

Banki77
ik moest langskomen om de rekening te openen met de papieren die ik eerder had verzonden. De papieren bleken niet compleet te zijn, heeft ING niet opgemerkt en bovendien had ik ingeschreven moeten zijn in de KvK. Ook dit heeft ING niet opgemerkt, met als gevolg dat ik 2x langs moest komen en nu nog steeds geen rekening heb kunnen komen. Wel heb ik duidelijke vervolgstappen gekregen van de ING medewerker. Maar zolang de rekening niet is geopend is de klacht niet opgelost helaas.

Ook een klacht indienen over ING Bank?