Klacht ING Bank: Machtiging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125053
Gebruiker
Niet Belangrijk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een machtiging voor mij aangevraagd voor mijn man's rekening, 4 weken terug speciaal een snipperdag genomen, op het ING kantoor een uur gewacht en toen wij aan de beurt waren formulieren ingevuld, ID getoond en pincode getoetst, tot op heden nog geen resultaat, na een telefoontje aan INg het standaard antwoord, ze begrijpen het maar kunnen niets doen, 1 telefoontje naar het betreffende kantoor is toch niet zo moeilijk?
Vraag me trouwens af waar die gegevens gebleven zijn?

De oplossing

Alsnog de machtiging in orde maken.

5 reacties

  1. Auteur
    Niet Belangrijk
    Datum
    ING hoeven niet te reageren met 'ik begrijp het', alleen de gewenste oplossing.
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Karin,

    Goed dat je contact opneemt! Ik snap dat dit vragen bij je oproept. Ik zie dat je ons ook een bericht hebt gestuurd via Facebook.

    Ik stel voor om het gesprek via Facebook verder voort te zetten. Dan helpt mijn collega je verder :)

    Groet,
    Pascalle
    ING Webcare team
  3. Auteur
    Niet Belangrijk
    Datum
    Wij hebben via telefoon en via Facebook jullie de kans gegeven maar er wordt telkens gezegd dat wij zelf naar het kantoor moeten, dat is helaas geen optie voor ons, het zou fijn zijn als jullie zelf contact opnemen met het betreffende kantoor in Oud-Beijerland.
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Het klopt inderdaad dat het noodzakelijk is dat je naar het ING-kantoor gaat hiervoor.

    Voor verdere vragen verwijs ik je naar mijn collega waarmee je in gesprek bent op Facebook. Mijn collega helpt je graag verder.

    Groet,
    Pascalle
    ING Webcare team
  5. Auteur
    Niet Belangrijk
    Datum
    Men kan niet helpen, niet aan de telefoon en niet op Facebook.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niet Belangrijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen