Klacht ING Bank: Machtsmisbruik medewerkers intensief beheer

Van: ING Intensief Beheer Team6
Date: wo 13 nov. 2019 13:45
Subject: achterstand hypotheek

Geachte heer en mevrouw

Wij zijn zeer teleurgesteld in het feit dat u wederom de achterstand niet inloopt maar op laat lopen.

Er hebben genoeg gesprekken in de mail wisseling plaats gevonden om u volledig op de hoogte te houden en akkoord te gaan met een minimale inloop.

Helaas is voor no. X090 194946 de achterstand weer opgelopen. In oktober is er maar 1 x 150,= gestort en in november nog niets voor geen van de drie leendelen. Voor leen deel H090-463181 is de achterstand nu 38,49

U weet sinds de uitleg exact welk bedrag voor welk leendeel gestort dient te worden.

Wij verwachten nu de betaling van 150,= van oktober nog en de 300,= van november voor het X090 nummer.

Uiteraard dient voor de overige leendelen november ook te worden voldaan.

Ik zet de betaling controle op 22/11/2019. Bij non betaling zal ik een taxatie opdracht voor uw woning uitzetten. Alle kosten die dit met zich meebrengt zijn voor uw rekening.

De zeer coulante betaling afspraak ( achterstand sinds 19-12-2014) dient te worden voldaan.

Wij zullen niet meer in discussie met u gaan.

Ik vertrouw u hiermee te hebben geïnformeerd.

Kind Regards / Met vriendelijke groet,

Mw.

Customer Loyalty Member

Collections

E ING.Intensief.Beheer.Team6@ing.nl

Deze mail ontvingen wij vanmorgen.
Dit is van een dame van intensief beheer.
De betalingen doen wij altijd de 23ste, zo ook de hypotheek betaling van november.
De 150 van oktober word ook voldaan.
Wij hebben ons altijd aan de gemaakte afspraken gehouden.
De achterstand is helemaal ingelopen.
Dreigen met taxatie is onacceptabel en niet in proportie met het openstaande bedrag.

Stoppen met dit soort dreigementen.
In gesprek blijven met klant.
Voldoen aan hun zorgplicht.
Onnodige huisverkopen tegengaan.

Beste Justbeyou#1963,

We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. De klacht heb ik uitgezet bij de behandelaar van de achterstand. Zodra we terugkoppeling hebben ontvangen nemen we weer contact met je op.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare
    Hi Justbeyou#1963,

Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie vernomen. Ik heb de betreffende afdeling nogmaals een email gestuurd en hoop je snel meer te kunnen vertellen.

^Miranda
    ING Webcare NL
    Hi Justbeyou#1963,

^Miranda
    ING Webcare NL
    Beste Justbeyou#1963,

Wij hebben inmiddels reactie ontvangen onze collega.

Mijn collega geeft aan dat de communicatie in de e-mails anders is dan dat je hier schrijft. Aangezien zij bekend is met de zaak zal zij contact met je opnemen om het een en ander met je te bespreken. Je kunt je verdere klacht bij mijn collega aankaarten. We gaan deze dan sluiten.

Vriendelijke groet,

Tjitske
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?