Klacht ING Bank: Meerdere problemen en storingen; klantenservice kan ook na >90 minuten niet helpen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652984
Gebruiker
S. Schleim
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik moest gisteren drie keer via de chat contact met ING opnemen om twee makkelijke problemen op te lossen; ook na >90 minuten chatten is er GEEN van opgelost.

(1) De aflossing voor de periode t/m 4 maart werd van mijn bankrekening afgeschreven, maar niet voor de creditcard bijgeschreven. Dat geld lijkt verdwenen.

(2) ING had – zonder reden – betalingen voor Apple/iTunes geblokkeerd. Ik vroeg herhaaldelijk om dit te deblokkeren.

In de eerste chat kon "Joy" me niet helpen, want de ING had een storing. (Wat toevallig!) In de tweede chat gooide me "Hanna" zomaar uit de chat, terwijl ik aan het doen was wat ze voorstelde. In de derde chat wilde "Cees" me weliswaar helpen, maar hij liet me hem geen screenshot zien waarop het probleem duidelijk is. (Die voeg ik nu privé bij deze klacht bij.)

Ik betaal voor de creditcard. Waarom word me door ING niet geholpen, ook niet na >90 minuten?

Gewenste oplossing

Problemen oplossen (zie omschrijving).

Tegemoetkoming t.h.v. EUR 50 betalen om me voor de >90 minuten werktijd te compenseren.
Geboden oplossing
Ik heb meer dan 90 minuten(!) met drie ING-medewerkers in de chat besteed om dit op te lossen. Niemand wilde/kon me helpen. Hier reageert ING in beginsel niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen