Klacht ING Bank: Meerdere problemen en storingen; klantenservice kan ook na >90 minuten niet helpen.
Details
Klacht
Ik moest gisteren drie keer via de chat contact met ING opnemen om twee makkelijke problemen op te lossen; ook na >90 minuten chatten is er GEEN van opgelost.(1) De aflossing voor de periode t/m 4 maart werd van mijn bankrekening afgeschreven, maar niet voor de creditcard bijgeschreven. Dat geld lijkt verdwenen.
(2) ING had – zonder reden – betalingen voor Apple/iTunes geblokkeerd. Ik vroeg herhaaldelijk om dit te deblokkeren.
In de eerste chat kon "Joy" me niet helpen, want de ING had een storing. (Wat toevallig!) In de tweede chat gooide me "Hanna" zomaar uit de chat, terwijl ik aan het doen was wat ze voorstelde. In de derde chat wilde "Cees" me weliswaar helpen, maar hij liet me hem geen screenshot zien waarop het probleem duidelijk is. (Die voeg ik nu privé bij deze klacht bij.)
Ik betaal voor de creditcard. Waarom word me door ING niet geholpen, ook niet na >90 minuten?
Gewenste oplossing
Problemen oplossen (zie omschrijving).Tegemoetkoming t.h.v. EUR 50 betalen om me voor de >90 minuten werktijd te compenseren.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.