Klacht ING Bank: Meest onbeschofte persoon die ik ooit geproken heb:(

Onbeschoft

Zeer onbeschoft te woord gestaan op 4 Februari 2022 rond 21.30 uur Bij ING 24/7 afdeling Fraude en mogelijke of vermoedelijke diefstal, Er was een groot bedrag van mijn rekening afgeschreven,waar wat haken en ogen aan zaten waarbij ik hulp nodig had,inplaats van hulp kreeg ik de meest onbeschofte mederwerkster aan de telefoon, die mij nog geen twee regels liet uitspreken,weet haar naam niet,maar daar alle gesprekken opgenomen worden word dit wel bekent,deze afgrijselijke onbeschofte Vrouwmoet mijn inziens onmiddellijk ontstslagen worden,die hoort niet thuis op een hulpgevende afdeling en geeft ING een slechte naam, deze uit de modder getrokken heks heeft geen business om bij een Bank te werken:(
Woon in het buitenland, maar kom in twee weken naar Nederland waar mijn eerste bezigheid is om een brief naar de Directie van ING te sturen betreft dit persoon.
Ik hoop dat ze naar het opgenomen gesprek zullen luisteren en tot conclusie komen om haar op staande voet te ontslaan. Moest dit even kwijt, mijn enige plezier was dat toen ze opging ik haar nog even snel kon vertellen dat ze niet goed bij haar hoofd was!!

Dat persoon onmiddellijk ontslag aanbieden!

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen je daar graag verder.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?