met ING kun je echt helemaal niets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252176
Gebruiker
H.A.M. de Wilt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een ongeloofwaardig verhaal. is er dan 2x storing geweest of is er altijd storing? Hoe weet u nu opeens wie ik ben en waarom heeft uw collega niet gereageerd aan wie ik mijn persoonlijke gegevens stuurde? Waarom moet ik weer komen, u hebt toch de schriftelijke bevestigingen en wat heb ik voor garantie dat het nu wel goed gaat?

Dit is een reactie op uw reactie omdat het niet lukt via de link uit de mail.

De oplossing

rekeningen opheffen o.g.v. de verstrekte informatie

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedenavond,

    Het kan zijn dat er op dat moment een storing was waardoor de ingevoerde opheffingsverzoeken niet goed zijn doorgekomen. Onze excuses hiervoor!

    Ik wil u toch vragen om opnieuw naar het ING-kantoor te komen wanneer het u uitkomt om uw rekening op te zeggen, zoals mijn collega Hilde gezegd heeft.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A.M. de Wilt
Datum
Uiteindelijke oplossing voor 3e keer naar een kantoor gaan, echt niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry