Klacht ING Bank: Mijn geld is ingenomen

Mojo076

Ik heb op Vrijdag 21-11-2019 een bedrag van 650 euro gestort om rekeningen te betalen en het weekend wat leuks te gaan doen. Nu is mijn geld daar bij de stort automaat ingenomen nadat dat ding ellendelang bleef draaien. De automaat is ook meteen in storing gesprongen en mijn geld is niet bijgeschreven! Ik heb contact gehad met de ING medewerker en die heeft er een klacht van opgesteld en mij doorverwezen naar een TL nummer met de boodschap dat ik wel een voorschot op mijn eigen geld kon krijgen?? Nou dit is dus niet gebeurd. Zij weigerde gewoon doodleuk om mij een voorschot op mijn eigen geld te verschaffen. Nu wordt ik ook niet echt vrolijk als ik de soortgelijke ervaringen van andere mensen hiermee hoor en lees. Dit is gewoon te belachelijk voor woorden! Alle ellende dat dit met zich mee breng. Ik heb het al niet breed en dan worden mijn zuurverdiende centen zomaar ingenomen vanwege een technische storing? En de ING lijkt er niet echt gehaast op om met een oplossing te komen. Ik ben al 22 jaar klant bij de ING en weg is het vertrouwen. Vooral de manier hoe dat dit wordt aangepakt. Als dit probleem een bekende probleem is bij de ING waarom zorgen ze er niet voor dat het meer gestroomlijnd en meer klantgericht wordt opgelost ipv ja wacht maar 10 dagen af. En dan hopen maar dat je binnen die 10 dagen ook je geld terug hebt. Dit zou in mijn ogen prioriteit moeten krijgen. Ik heb geen toestemming gegeven om mijn geld in te nemen. Dus in feite is dit verduistering. Ik sta op het punt om van bank te veranderen en een kort geding proces te starten tegen de ING als zij niet gauw met een gepaste oplossing komen. Want ik wil nu niet alleen mijn geld terug maar eis ook een compensatie voor alle stress en ellende en het ING bezoek en het telefoneren.

Mijn geld terug geven

ING Bank
    Goedemorgen Mojo076,

Ik heb u net telefonisch gesproken en aangegeven dat de afdeling de stortingsklacht vandaag in behandeling heeft genomen en er ook vandaag een voorschot van €650 uitbetaalt gaat worden.

Graag hoor ik via dit kanaal of de bijschrijving ook echt ontvangen is zodat we de klacht af kunnen sluiten. Nogmaals excuses voor de stress en frustratie die de storing heeft opgeleverd!

Voor nu een fijne (werk)dag toegewenst.

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare
    Mojo076
    Hey Sabrina,

De overschrijving heb ik mogen ontvangen vandaag. Bedankt hiervoor!
    Ook wil ik opmerken dat jij Sabrina mijn vertrouwen in ING enigzins hebt hersteld. Het feit dat jij contact opnam met mij. De manier waarop jij mij te woord heb gestaan. En de daad die jij bij je woord hebt gevoegd.
    Kreeg van jou echt het gevoel dat jij mijn klacht serieus nam en niet een script aan het voorlezen was. De geboden compensatie boven op mijn geld waardeer ik enorm! Niet om het geld maar zeker om het gebaar!
    Alleen kan ik niet de gedachte wegnemen uit mijn hoofd dat als ik niet mijn klacht kenbaar had gemaakt op Klachtenkompas. Of er dan ook zo snel en adequaat een gepaste oplossing was geboden? Hoop dat deze feedback wordt meegenomen wanneer klanten direct contact opnemen met ING met een klacht. Dat zij dan ook kunnen rekenen op deze professionele en effectieve aanpak. En niet hoeven uit te wijken naar een forum.
    Maar al bij al bedankt Sabrina!!

Ook een klacht indienen over ING Bank?