Klacht ING Bank: Mijn kosten vergoeden

Klachtnummer
# 479851
Gebruiker
Toeb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eerder een klacht ingediend, ben ook gebeld door de ING we hebben afgesproken dat mijn klacht in behandeling genomen zou worden en dat ik binnen een week teruggebeld zou moeten worden maar nee hoor tot op heden niets vernomen

De oplossing

Ik wil de kosten terug, die onnodig van mijn bank is afgeschreven.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Toeb,

    We hebben elkaar inmiddels gesproken. Je geeft aan niet tevreden te zijn over de afhandeling van de klacht. Hierop hebben we de vervolgstappen besproken.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen