Klacht ING Bank: Mijn rekening moet nu verwijderd worden

Rasl####

Beste Directie,
Ik ben al maanden bezig een rekening te verwijderen!! Digitaal geprobeert niet gelukt!! Telefonisch ook niet. na formulieren ingevult te hebben moest ik wachten wegens de Corona drukte maar vandaag krijg ik een smsje dat ik rente moet betalen van jullie automatische afschrijving dus ik voir de zoveelste keer weer bellen wordt mij gezegt dat ze geen formulier van opzegging hebben ontvangen!! Dit is echt niet Normaal want die post heb ik persoonlijk aan de ING gegeven. Maar dit hebben ze ook met mijn overlijdensakte gedaan ook niet ontvangen pas toen ik het per mail stuurde was het correct. Nu weer hetzelfde spelletje en ene Silvy Postma
Beweert ook dat ze geen post van mij heeft ontvangen. Nou echt slordig voor een bank die steeds post laat verdwijnen ik wil gewoon een rekening opheffen en ik moet maanden wachtten dat us echt niet NORMAAL!!!

Meer Controlle op de Nabestaande afdeling want ik krijg van een ieder een ander antwoord de een zegt ja hoor de post is er maar we hebben het druk en de ander beweertdat ze geen post hebben gehad en dat ze opnieuw een formulier voor mij opsturen

Goedemorgen mevrouw Wesenhagen,

We hebben zonet gebeld en ik heb navraag gedaan bij de Service Desk Nabestaanden voor u.

Per rekening moeten zaken worden afgehandeld, dit was inderdaad (nog) niet het geval. Excuses voor dit ongemak!

Mijn collega gaat u vandaag per e-mail een nieuw formulier toesturen. Eenmaal ingevuld en geretourneerd, wordt dit dan vervolgens intern direct opgepakt zodat die rekening kan worden opgezegd.

Michiel
    ING Webcare
    Goedemiddag,

De formulieren zijn inmiddels binnen en worden verwerkt. De rekening wordt deze week nog definitief opgezegd, hier krijg je dan automatisch ook nog een brief van. De verwachting is dat je deze vrijdag thuis hebt. Ik wil je vragen dit nog even af te wachten.

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING Webcare
    Beste Rasl####

Fijn om te horen dat het probleem opgelost is.
    Ik zal je bericht doorzetten naar Michiel. Dat zal hij vast leuk vinden :-)

Bij dezen zal ik de klacht sluiten.

Ik wens je een fijne dag verder!

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?