Klacht ING Bank: Misleidend voordeel ing webwinkel

Klachtnummer
# 402633
Gebruiker
Rene
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb zojuist een jbl koptelefoon gekocht in de ing webwinkel voor €110 en 5000 rentepunten. Volgens de beschrijving is de adviesprijs voor dit product €199. Ik voel me misleid omdat ik online nog even naar de koptelefoon wilde kijken en hij voor €111,63 wordt aangeboden. Ik heb dus 5000 rentepunten ingeleverd voor €1,63

Gewenste oplossing

Ik wildst de ING mij een redelijk voordeel aanbiedt of deze misleidende aanbieding verwijderen uit de webwinkel dan wel prijs voor bijbetalen naar beneden bijstellen. Ik wil minimaal mijn rentepunten retour krijgen. Als dat betekent dat ik de koptelefoon moet retourneren dan doe ik dat maar dan vind ik de moeite die ik daarvan heb een ergernis.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi R. Baarveld,

    Ik begrijp dat je de koptelefoon natuurlijk zo voordeling mogelijk wilt aanschaffen. Goed dat je hier kritisch naar kijkt.

    In de omschrijving hanteren we de vastgestelde adviesprijs, die door JBL is meegegeven. Omdat we vaker zien dat dit lang niet altijd de meest voordelige optie is, hebben we bewust een koppeling op onze site geplaatst naar kieskeurig.nl.

    Deze koppeling hebben we hier uiteraard juist op geplaatst, om ervoor te zorgen dat je niet voor verrassingen komt te staan. Ik begrijp echter dat je hier pas gebruik van hebt gemaakt na het aanschaffen van het product.

    Hoewel dit dan ook niet te wijden is aan de dienstverlening of informatie op onze site, staat het je uiteraard vrij om het product te retourneren. Dit kan tot 30 dagen na je aankoop, volledig kosteloos.

    Meer info over de mogelijkheid kan je terugvinden op onze site: https://www.ing.nl/punten/services/134774

    Vriendelijke groet,

    Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen