Klacht ING Bank: moet nu weer naar een ing kantoor 30 km verderop om mijn telefoon weer te laten registreren

Klachtnummer
# 424278
Gebruiker
ingproblem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

plotseling de ing app en internetbankieren geblokkeerd.
gebeld met ing met als antwoord dat mijn telefoonnummer niet meer bekend is ???

gebruik de app al lange tijd

De oplossing

direct oplossen zonder naar het kantoor te moeten gaan

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo ingproblem.

    Ik begrijp dat je problemen hebt met inloggen omdat jouw telefoonnummer niet bekend is bij ons.
    Als je voorheen een TAN lijst had dan hebben wij wellicht wel een contact telefoonnummer maar dat is dan niet per definitie het telefoonnummer wat gebruikt jkan worden voor de sms-codes. Dit is het gevolg van het verdwijnen van de TAN codes.

    Hierover hebben wij al enige tijd geleden bericht.
    Ik heb je geprobeerd te bellen om dit met je door te nemen maar ik krijg je helaas niet te pakken.

    Om langs te komen hiervoor is een afspraak maken niet nodig!

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?