Klacht ING Bank: Na 2,5 nog steeds geen overschrijvingsboekje ontvangen

Klachtnummer
# 497558
Gebruiker
Ontevreden#ing
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In september is er een bedrag afgeschreven voor een nieuw overschrijfboekje om betalingen te doen. Ik heb dit nodig om mijn rekeningen te betalen zoals huur en telefoon. Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en heb ik nog geen boekje ontvangen. Ik kan geen betalingen meer doen. Ik kan mijn huur deze maand niet betalen! Na 5 telefoontjes, een persoonlijk bezoek aan het ING kantoor en een bos ING bloemen is het nog steeds niet gelukt. Wat gaat hier fout???
Ik ben zwaar teleurgesteld in de service. Telkens wordt mij verteld dat ik binnen 10 dagen het boekje bij de post krijg, maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb al jaren hetzelfde adres en ontvang wel mijn afschriften. Door ING krijg ik straks de deurwaarder aan de deur.

De oplossing

zorgen dat ik zo snel mogelijk de kaarten krijg zodat ik mijn betalingen kan doen. Ik heb geen internetbankieren en dat wil ik ook niet. Ik ben voor mijn financiele verplichtingen hiervan afhankelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ontevreden,

    Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en het duidelijk geworden is waarom er geen overschrijfboekje wordt ontvangen.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen