Klacht ING Bank: nalatigheid ING

pro

Op 2 jan’16 € 800,00 overgemaakt op een verkeerd bankrekeningnummer. - contact opgenomen met ING.
4 jan’16 ING gebeld
Er is een melding gemaakt en er zal een brief naar de verschuldigde verzonden worden met het verzoek terug te betalen. Hiervan zal ik een bevestiging ontvangen per post.
11 jan’16 en 13 jan’16 opnieuw ING gebeld. Ze weten nergens van. Opnieuw melding gestart. Beloofd was dat 15 of 16 jan’16 de brief ontvangen moet zijn zowel door mij als de verschuldigde.
18 jan’16 langs een ING kantoor geweest. Hier is ook een melding gemaakt. Binnen 2 dagen zal er contact met mij worden opgenomen. Helaas nu nog niets vernomen.

Tevens op 18 jan'16 zelf een klachtenbrief verzonden naar de ING.

Ik ben ontzettend boos en vind het zeer slecht dat ING niet hun afspraken nakomt.

1. geld terugontvangen
actie: brief verzenden naar de verschuldigde en bevestiging naar mij.
en na 3 weken contactgegevens verstrekken van verschuldigde zoals telkels beloofd door de ING. Zodat ik bij geen terugstorting van verschuldigde zelf acties kan ondernemen.

ING Bank
    Goedemorgen Lucien,

Ik snap dat je erg boos bent omdat er nog geen contact met je is opgenomen hierover. Excuses hiervoor.

Graag wil ik je verder helpen maar heb hiervoor meer gegevens nodig. Wil jij ons benaderen via Social media van ING. Dit kan via Twitter of Facebook (https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.html#tab=social-media). Wanneer je hier geen gebruik van maakt, kun je ons bellen op 020 228 88 88. Dan help ik of mijn collega's je verder dit op te lossen.

Groet,

Pascalle
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?