Klacht ING Bank: Nazorg restschuld ING is zwaar klote en onder nivo ronduit schandalig

Er

Ik heb dit jaar de restschuld van mijn oude Hypotheek moeten laten overdragen naar Flanderijn envan Eck incasso de ING intensbeheer en afhandelingen daarvan zijn bij de ING onbeschoft en onmenselijk ze hebben tot op directie nivo totaal geen begrip of menselijke factor bij deze bank Ik adviseer nooit van ze leven een hypotheek of wat dan ook met deze bank te nemen het gaat achteraf bij scheiding of geldproblemen altijd in je nadeel werken mens zorg en welzijn is een kreet die ze helemaal niet waar maken het zijn oplichters en witte boord criminelen die ze moeten opsluiten en aan de AFM moeten opleveren ik zeg een bank run op deze waardeloze bank

ING geeft geen oplossing die kijken alleen maar naar hun Eigen verrijking en laat je stikken door je naar de voedsel bank of je aan de bedelstaf te krijgen

ING Bank
    Beste meneer van Leeuwen,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u dit zo voelt. Ik heb begrepen dat er over deze klacht al uitvoerig contact is geweest. Wanneer u zelf een oplossing voor het probleem wilt aandragen aan het incassobureau dan zal men hier ook serieus naar kijken. Ik wil u hiervoor dan ook doorverwijzen naar de desbetreffende partij.

Julita
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?