Klacht ING Bank: Negatieve BKR registratie ING

Klachtnummer
# 419700
Gebruiker
Timothy1989
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geachte ING,

BKR Registratie - betreft ING Lenen - Doorlopend Krediet schuld.

Adres ( Volgens het BKR ) : [verwijderd]

Contractnummer [verwijderd] Registratieschuld : [verwijderd]

Klacht:
Inmiddels ben ik al jaren mijn schuld aan het aflossen, altijd netjes op tijd!
Ik betaal bijna meer aan de Rente dan aan de schuld zelf, wat mij betreft niet zou mogen.

Mijn vorige schuldeisers hebben de negatieve BKR Registratie Beeindigd, behalve de ING, jaren geleden werd het minnelijk schuldtraject bij mij niet toegewezen vanwege dat de ING niet mee wilde werken.

Nu ben ik van plan om gebruik te willen maken van de mogelijkheden zonder BKR registratie, gezien ik een vast inkomen heb, en al mijn rekening netjes betaal, weer heb ik opgemerkt dat ik BKR geregistreerd sta door een schuld van 7 jaar geleden.

Ik eis dat dit onmiddelijk stopt, het is niet netjes hoe de ING met mij om is gegaan, ik heb immers altijd netjes mijn rekeningen betaald, maar toch laat de ING stug mijn negatieve BKR registratie staan.

Na inzage van mijn gegevens bij het BKR maak ik bezwaar tegen de onjuiste vermelding van de gegevens van uw maatschappij.
Ik ben het met deze registratie niet eens omdat op tijd betaald, en alle afspraken ben nagekomen.

Ik verzoek u dan ook om het BKR opdracht te geven deze registratie te wijzigen en binnen twee weken schriftelijk op dit bericht te reageren.

Hoogachtend,
Smits

Gewenste oplossing

Ik verzoek u dan ook om het BKR opdracht te geven deze registratie te wijzigen en binnen twee weken schriftelijk op dit bericht te reageren.

5 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Timothy1989,

    Ik begrijp dat je het niet eens bent met een BKR registratie vanuit ING. Heb je hiervoor ook al bezwaar aangetekend? Dit kan schriftelijk via:
    ING
    Afdeling Incasso CK
    Antwoordnummer 40090
    8900 SH Leeuwarden

    Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen met een adviseur van de afdeling Lenen via: 020-22 88 888 of door in te loggen in Mijn ING en via service een chat te starten. Maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-21:00 en zaterdag tussen 09:00-17:00.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare
  2. Auteur
    Timothy1989
    Datum
    Beste Jidou,

    De brief is verstuurd, afwachtend op reactie van ING.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Timothy1989,

    Ik begrijp dat je in de tussentijd een brief heb gestuurd. Voor nu raad ik je aan de reactie op deze brief af te wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Michiel
    ING | Webcare
  4. Auteur
    Timothy1989
    Datum
    Helaas nog steeds niks vernomen van de ING, ik ontvang graag een email terug of een telefoontje.
  5. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo Timothy1989.

    Ik hoop dat je snel iets hoort.

    Ik wesn je alvast een heel fijn weekend!

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen