Klacht ING Bank: Negeren van klacht en geen mogelijkheid gebruik email contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 169893
Gebruiker
Yvonne
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb in maart 2016 een klacht in gediend betreffende een weigering van een incasso contract. Ik heb de klacht uitgebreid beschreven in de brief. Ik moest een brief schrijven, wat ik echt niet meer van deze tijd vind, want mailen kan niet meer!
Ik heb na een dag of vijf gebeld en gevraagd wanneer ik antwoord zou krijgen en volgens de dame zou dit tussen de vijf en tien dagen duren. Dit is nu bijna 3 maanden geleden...
Ik zou dus graag willen weten wanneer ik antwoord op mijn klacht ga krijgen en wanneer de ING weer gaat communiceren via email i.p.v postduif.

De oplossing

Zo snel mogelijk antwoord op mijn klachtenbrief krijgen. Weer kunnen communiceren via mail en niet alleen via chat of telefoon.

9 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Yvonne,

    Zou je mij aan kunnen geven wat de klacht is geweest?

    Dan gaan we kijken of we dit voor je kunnen uitzoeken en oplossen.

    Groeten,
    Jessica
    ING Webcare
  2. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Het gaat om een aanvraag van een incassocontract. Een incassocontract wordt alleen afgegeven bij sportscholen, kinderdagverblijven en franchisenemers. In dit geval gaat het om een franchisenemer. Ik ben de franchisegever en dit werd in twijfel getrokken door een medewerkster die de incassocontracten beoordeeld. Hier is een geluidsfragmenten van en daarop kunt horen hoe onprofessioneel hierop gereageerd wordt. Ik heb hierover een brief geschreven en daar is nooit op gereageerd.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Yvonne,

    Na en tocht langs meerdere afdelingen moet ik helaas tot de conclusie komen dat we je klacht hier niet kunnen vinden.

    Ik ben wel van mening dat we je klacht moeten gaan oppakken en daarom wil ik je bij wijze van uitzondering vragen om dit naar mij te mailen.

    Je mag de klacht uitgebreid vermeld in de mail, in de titel vermeld je Jessica, Webcare, klacht incassocontract. Zodra je de mail hebt gestuurd mag je mij hier een bericht sturen en dan ga ik ervoor zorgen dat je klacht meteen door een collega opgepakt gaat worden om te behandelen. Je mag de mail sturen naar chat@ing.nl

    Groeten,
    Jessica
  4. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ik heb de brief die ik 2 maart verstuurd heb in een mail naar jullie verstuurd.
  5. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Bedankt Yvonne,

    Ik heb je mail ontvangen en doorgestuurd naar de afdeling klachten. We zitten er bovenop dat dit zo snel mogelijk behandeld en afgehandeld gaat worden.

    Groeten,
    Jessica
  6. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Het is inmiddels 14 dagen geleden dat ik mijn klacht heb gemeld en ik heb nog steeds niets van jullie gehoord! Deze klacht ligt al vanaf 2 maart bij jullie op de plank. Hoe lang hebben jullie hiervoor nodig??
  7. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Yvonne,

    Het spijt me dat het zo lang duurt. Excuus daarvoor. Weet dat we nog steeds je klacht in behandeling hebben. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons. Wil je het afwachten? Alvast bedankt!

    Vriendelijke groet,

    Hilde
    ING Webcare
  8. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Ja ik wacht het wel af.
  9. Auteur
    Yvonne
    Datum
    Deze klacht loopt al vanaf maart 2016die ik middels een brief gemeld heb. De brief is volgens ING zoek geraakt! Opnieuw gestuurd en vervolgens weer niets gehoord! Hoe dring ik door bij de ING? Zijn er nog meer klanten die geen gehoor krijgen op hun klachten?? Schandalig!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen