Klacht ING Bank: Niet afhandelen van een rekening wijziging

Karper

Op 17 juli met mijn moeder op kantoor geweest om van een bestaande rekening om te zetten un een en of rekening.
Alle formulieren ingevuld en het zou max 5 werkdagen duren.
Op 4 sept weer langs geweest. Ze hadden geen idee wat er mis was gegaan en het zou nu met spoed worden behandeld. Weet zou het max 5 werkdagen duren. Nu is inmiddels 22 sept en ik heb nog steeds NIETS gehoord.

Op zeer korte termijn de situatie netjes regelen
Zoals het zou moeten

Beste Karper,

We kijken graag samen met jou na wat de oorzaak kan zijn dat het toevoegen van een mederekeninghouder zo veel tijd in beslag neemt.

Hierover heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen op het telefoonnummer wat je hebt doorgegeven. Helaas kreeg ik je voicemail en heb deze ingesproken. Wil je aan ons doorgeven wanneer het jou het beste uitkomt om gebeld te worden?

Uiteraard kun je hierover ook altijd met onze klantenservice contact opnemen via een chatgesprek in Mijn ING of telefonisch.

Laat je het nog even weten waar jouw voorkeur naar uit gaat?

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare
    Goedemiddag,

Bedankt voor je berichtje.
    Ik heb de oorzaak kunnen vinden. Door onze privacy wetgeving mag ik deze zo niet aan je doorgeven.

Wanneer schrikt het jou dat ik even terugbel?

Myranda
    ING Webcare
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ING Bank?