Klacht ING Bank: Niet afhandelen van een rekening wijziging

Klachtnummer
# 391588
Gebruiker
Karper
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op 17 juli met mijn moeder op kantoor geweest om van een bestaande rekening om te zetten un een en of rekening.
Alle formulieren ingevuld en het zou max 5 werkdagen duren.
Op 4 sept weer langs geweest. Ze hadden geen idee wat er mis was gegaan en het zou nu met spoed worden behandeld. Weet zou het max 5 werkdagen duren. Nu is inmiddels 22 sept en ik heb nog steeds NIETS gehoord.

Gewenste oplossing

Op zeer korte termijn de situatie netjes regelen
Zoals het zou moeten

5 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Karper,

    We kijken graag samen met jou na wat de oorzaak kan zijn dat het toevoegen van een mederekeninghouder zo veel tijd in beslag neemt.

    Hierover heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen op het telefoonnummer wat je hebt doorgegeven. Helaas kreeg ik je voicemail en heb deze ingesproken. Wil je aan ons doorgeven wanneer het jou het beste uitkomt om gebeld te worden?

    Uiteraard kun je hierover ook altijd met onze klantenservice contact opnemen via een chatgesprek in Mijn ING of telefonisch.

    Laat je het nog even weten waar jouw voorkeur naar uit gaat?

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare
  2. Auteur
    Karper
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je berichtje.
    Ik heb de oorzaak kunnen vinden. Door onze privacy wetgeving mag ik deze zo niet aan je doorgeven.

    Wanneer schrikt het jou dat ik even terugbel?

    Met vriendelijke groet,

    Myranda
    ING Webcare
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Karper
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen