Klacht ING Bank: Niet geholpen terwijl er een afspraak gepland staat

sad Niet opgelost
Carinjo

Gisteren was ik op het ING kantoor om het een en ander te regelen ivm het overlijden van mijn man. Het was toen niet druk in het kantoor maar men zei mij dat ik een afspraak moest maken. Dit heb ik gelijk gedaan en heb een afspraak voor 13 februari 2018 om 10.30. Nu daar aangekomen zit het kantoor vol. Mij werd verteld dat ik gewoon moest wachten, er was zelfs iemand voor mij die 45 min nodig heeft. Dus het maakt niet uit of je een afspraak hebt je kan gewoon wachten. Waarom moet ik een afspraak maken als het kantoor zijn afspraken niet nakomt. Als ik niet kom opdagen krijg ik ook bericht. Ik zou graag willen weten hoe men dit gaat oplossen.

Als je een afspraak maakt dat je dan ook op deze tijd geholpen wordt en niet dat je kan gaan zitten wachten.

ING Bank
    Goedemiddag,

Allereerst wat een vervelende situatie! Gecondoleerd met het overlijden van je man.

Nu begrijp ik dat je nog steeds niet een stap verder bent gekomen. Klopt dit? Ik zou je graag in contact willen brengen met onze ServiceDesk Nabestaanden. Via de volgende link kan jij jezelf laten bellen door deze afdeling: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=freecall&subscrid=075A427F-8A7B-46B3-B92C-1736F4D35D6D

Wat betreft de feedback over het nakomen van onze afspraken, wil ik dit graag ook even terugkoppelen naar het betreffende kantoor. Bij welk kantoor ben je geweest?

Franck
    ING Webcare
    Ik ben bij het ING kantoor in Waddinxveen geweest
    ING Bank
    Bedankt voor de aanvulling!

Vriendelijke groet,

Franck ING Webcare

Carinjo
Geen omdat het al gebeurd is en nu niet te verhelpen is maar ik hoop dat men in het vervolg anders met afspraken om gaat

Ook een klacht indienen over ING Bank?