Er staat wel een bijschrijving in de mobiel bankieren maar deze is niet verwerkt in mijn saldo dus kan hier nog niet over beschikken.
De oplossing
Dat ze zorgen dat alles synchroom loopt
7 reacties
Auteur
ING Bank
Datum
Hoi Roeland van Hal,
Ik begrijp dat het saldo niet geüpdatet is.Is dit ook niet het geval na opnieuw inloggen?
Vriendelijke groet,
Roos Webcare ING
Auteur
ING Bank
Datum
Hoi Roeland van Hal,
Ik begrijp dat het saldo niet geüpdatet is.Is dit ook niet het geval na opnieuw inloggen?
Vriendelijke groet,
Roos Webcare ING
Auteur
Roeland Van Hal
Datum
Nee ook niet na opnieuw in en uit loggen en dit is nu al de zoveelste keer dat dat dat gebeurt. Zit telkens meer dan een uur tussen
Auteur
ING Bank
Datum
Hi Roel,
Er zijn vandaag problemen geweest met Mijn ING, dit kan ermee te maken hebben. De problemen zijn inmiddels weer verholpen. Wil jij eens checken of het inmiddels weer klopt?
Groet, Lysanne ING Webcare
Auteur
Roeland Van Hal
Datum
Het klopt elke keer weer na ruim een uur maar dat is elke maand zo
Auteur
ING Bank
Datum
Hoi Roel,
Dat is inderdaad erg vervelend! Ik geef je feedback hierover door!
Goed om te lezen dat het saldo inmiddels bijgewerkt is.
Met vriendelijke groet,
Janneke ING|Webcare
Auteur
ING Bank
Datum
Hoi Roel,
Dat is inderdaad erg vervelend! Ik geef je feedback hierover door!
Goed om te lezen dat het saldo inmiddels bijgewerkt is.
Met vriendelijke groet,
Janneke ING|Webcare
Ook een klacht indienen over ING Bank?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.