Klacht ING Bank: Niet kloppende internetbankieren

Klachtnummer
# 336653
Gebruiker
Roeland Van Hal
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Er staat wel een bijschrijving in de mobiel bankieren maar deze is niet verwerkt in mijn saldo dus kan hier nog niet over beschikken.

De oplossing

Dat ze zorgen dat alles synchroom loopt

7 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Roeland van Hal,

    Ik begrijp dat het saldo niet geüpdatet is.Is dit ook niet het geval na opnieuw inloggen?

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Roeland van Hal,

    Ik begrijp dat het saldo niet geüpdatet is.Is dit ook niet het geval na opnieuw inloggen?

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING
  3. Auteur
    Roeland Van Hal
    Datum
    Nee ook niet na opnieuw in en uit loggen en dit is nu al de zoveelste keer dat dat dat gebeurt. Zit telkens meer dan een uur tussen
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi Roel,

    Er zijn vandaag problemen geweest met Mijn ING, dit kan ermee te maken hebben. De problemen zijn inmiddels weer verholpen. Wil jij eens checken of het inmiddels weer klopt?

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare
  5. Auteur
    Roeland Van Hal
    Datum
    Het klopt elke keer weer na ruim een uur maar dat is elke maand zo
  6. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Roel,

    Dat is inderdaad erg vervelend! Ik geef je feedback hierover door!

    Goed om te lezen dat het saldo inmiddels bijgewerkt is.

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING|Webcare
  7. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Roel,

    Dat is inderdaad erg vervelend! Ik geef je feedback hierover door!

    Goed om te lezen dat het saldo inmiddels bijgewerkt is.

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen