Klacht ING Bank: Niet meer inloggen op de De ING-app doordat het toetsenbord is verschoven.

Klachtnummer
# 339033
Gebruiker
Piet Pieterse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Je kunt niet meer inloggen op de De ING-app doordat het toetsenbord is verschoven in mijn gloednieuwe iPad pro.

De oplossing

Nu na twee weken zou ik graag weer met mijn iPad kunnen e-banken. Een update zal dan nodig zijn van deze 'ING bankieren'.

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Piet,

    Het klopt inderdaad dat het toetsenbord momenteel niet goed functioneert. Excuses dan ook voor het ongemak!

    We zijn ons bewust van deze fout en de consequenties die dit kan hebben. Daarom doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

    Vriendelijke groet,

    Ronnie
    ING Webcare
  2. Auteur
    Piet Pieterse
    Datum
    Ha Ronnie van ING Webcare,
    Top, dat je zo snel reageerde en wat een positief nieuws! Wanneer de app; ING bankieren weer gebruikt kan worden ontvangen de gebruikers hiervan bericht?
    Met vriendelijke groet,
    Piet Pieterse
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goede vraag Piet!

    Bij de nieuwe release is het probleem opgelost. De Mobiel Bankieren App zal dan automatisch updaten (wanneer je dit zo hebt ingesteld) of vragen om een update.

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen