Opgelost door ING Bank: Niet mijn bankzaken kunnen regelen

angry Opgelost
Anoniem

Het is nu al de zoveelste dag dat er storing is in de bankieren app en ing zelf hij zegt dat ik geen saldo heb maar dit heb ik uiteraard wel en daarbij staat wanneer ik inlog gewoon mijn geld. Dus hoe kan ik geen saldo hebben terwijl ik het wel in de app zie staan. Inloggen lukt soms wel soms niet. In 1 week tijd heb ik mee gemaakt dat ik in 3 dagen tijd 4 keer niet kon inloggen 2 andere dagen kon ik niks pinnen en overmaken vanwege het zo genaamde geen saldo terwijl ik het geld gewoon in de app zie staan dit houd dus in dat ik maar 1 dag de zondag toevallig alles zonder problemen werkte maar het grappige is jullie beginnen de tweede week me weer te ergeren met storingen. Doe er wat aan of kom je klanten te gemoed anders zal ik bij de eerste de beste storing genoodzaakt zijn mijn rekening te beëindigen en elders te verwezenlijken

Minimaal 2 kwartalen productkosten terug die ik heb moeten betalen voor twee weken niet tot nauwelijks bankieren ik heb letterlijk betaald voor service en 24/7 de mogelijkheid bij mijn geld te kunnen en nu heb ik 2 weken lang alleen maar problemen ermee. Schandalig en ik wens niet te betalen voor een niet werkend product

ING Bank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ING Bank?