Klacht ING Bank: Niet mogelijk kosteloos afgesloten rekening terug te kijken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 416478
Gebruiker
Wallie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet mogelijk om, kosteloos en op een moderne wijze, afschriften terug te kijken van afgesloten rekeningen.

De oplossing

Een mogelijkheid toepassen waardoor het wel kan.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Wallie,

    Dit is inderdaad niet mogelijk!

    Wij raden dan ook aan om de afschriften op te slaan voordat je de rekening opheft.

    Na de beëindiging betaal je een vergoeding voor de kosten die wij maken.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wallie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maak een mogelijkheid dat de afschriften wel makkelijk en snel te achterhalen zijn. Zonder schriftelijke aanvraag
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen