Klacht ING Bank: Niet nagekomen afspraak over vervanging/reparatie PIN machine

Klachtnummer
# 312993
Gebruiker
KlachtING
Datum
1 reactie

Details

De klacht

belofte om pin machine vandaag te vervangen/repareren wordt niet nagekomen. Wordt toch weer morgen. Wij zijn een ijssalon; jullie begrijpen wat dit met dit weer in een vakantieperiode betekend !

De oplossing

Direct actie; we zijn tot 22:00 uur open !

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi!

    Ik snap volledig dat het niet werken van jullie PIN-automaat erg lastig is. Helemaal aangezien jullie een ijssalon hebben!

    Helaas is het echter niet mogelijk voor mij om via dit kanaal jouw gegevens te controleren. Ik wil je daarom vragen om toch morgen af te wachten. Je kan eventueel vanaf 08:00 contact opnemen met de afdeling Zakelijk via 020 22 888 22!

    Met vriendelijke groet,

    Sebas
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen