Opgelost door ING Bank: Niet ontvangen afschrift 18 van betaalrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188054
Gebruiker
Liesbeth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat het afschrift al enige weken niet ontvangen was heb ik gebeld. Afschrift zou alsnog gestuurd worden. Wederom niets ontvangen. Nogmaals toezegging dat afschrift gestuurd zou worden. Na een week nog niets ontvangen.
Als het zo door gaat geen rekening om mijn spaargeld op te zetten

De oplossing

Alsnog een afschrift ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste mevrouw van Wijnen-Stassen,

    Erg jammer dat u nog niets heeft ontvangen! Mijn excuses hiervoor. Ik heb bij deze afschrift nummer 18 nogmaals voor u aangevraagd. Deze ontvangt u begin aankomende week.

    Met vriendelijke groet,

    Linh
    ING Webcare team
  2. Auteur
    Liesbeth
    Datum
    Betaalafschrift ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen