Klacht ING Bank: Niet oplossingsgericht. Geen samenwerking onderling

Klachtnummer
# 262354
Gebruiker
Kerckh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens scheiding gedwongen verkoop huis. Restschuld 25000. Ex kan geen pers lening krijgen bij ING. EX heeft verschillende keren gebeld met heer Daems en zij kon een betalingsregeling treffen. Mijn restschuld had ik geregeld via een persoonlijke lening bij ING. VanPers lening moest ik wachten met betaling na de overdracht. Ook de rente van 27,50 was niet per dag maar per maand volgens pers lenen. Vandaag contact opgenomen met afd. Fin afwikkeling .Volgens deze afdeling kan mijn ex geen regeling krijgen moet maar wachten op incasso. Er bestaat geen regeling. Vreemd want overal staat vermeld geen eigen geld of PL u kunt bij ons een regeling treffen. IK heb aangegeven dat ik mijn gedeelte betaal en dat zij haar gedeelte wilt betalen via de regeling. Waarom kan dit niet en wordt er gelijk gedreigd met binnen 14 dagen betalen anders incasso. Ik heb altijd 20 jaar netjes mijn hypotheek betaald.

De oplossing

Een oplossing hiervoor dat ik mijn restschuld zo spoedig mogelijk kan betalen en dat mijn ex gebruik kan maken van de regeling. Zij neemt daar de verantwoording voor. Hoe langer dit duurt hoe meer rente we moeten betalen. Wanneer je belt niet van het kastje naar de minuten wordt gestuurd. de ene zegt dit en de ander dat.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen