Klacht ING Bank: Niet professioneel en onvriendelijk klantenserivce

Klachtnummer
# 331293
Gebruiker
S. Be
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag twee keer contact gezocht met ING Zakelijk, beide keren was ik niet vriendelijk te woord gestaan. De medewerksters waren erg chagrijnig en hadden blijkbaar nergens zin in. Ik vind het heel spijtig om zoiets tweemaal op een dag mee te maken bij de zakelijke afdeling van de ING. Het lijkt erop dat de klantservice bij de ING achteruit gaat.

De oplossing

Excuus en verbetering! Daarnaast ben ik benieuwd naar de stappen die de ING gaat ondernemen om het gedrag van hun medewerkers te controleren.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste S.Be,

    Wat vervelend, het is zeker niet de bedoeling dat je onvriendelijk te woord wordt gestaan. Onze oprechte excuses hiervoor. Jouw feedback geef ik door zodat we onze service kunnen verbeteren, dank je wel daarvoor.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen