Opgelost door ING Bank: Niet terug gebeld door medewerkster, zoals beloofd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 334832
Gebruiker
AMA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al bijna 14 dagen op een nieuwe tan-codelijst. Nog eens gebeld hiervoor. Er was storing zei de dame Ik zou worden terug gebeld. Na 2 dagen nog steeds niet terug gebeld. de storing zal toch, mag ik hopen, voorbij zijn.
Gelukkig nog een andere rekening elders zodat ik mijn bankzaken daar kan doen.

De oplossing

Ik wil weten waar mijn tan-code lijst blijft. En graag informatie hierover. Wie weet heeft iemand die uit mijn brievenbus gehengeld.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo mevrouw Claessen,

    Wij hebben elkaar daarnet gesproken. De inlogcodes en TAN-lijst zijn inmiddels onderweg en in overeenstemming met u sluit ik deze klacht.

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen