Klacht ING Bank: Niet terug geven van 300 euro bij storting verschil

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 326247
Gebruiker
J.R. van Wijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na storting van 3550 geeft de machine 3250 aan.
Dit direct gemeld.
Het geld heb ik vooraf 2 x geteld.
Na aantal brieven, wil Ing het geld niet teruggeven.

Volgens zou ik getekend hebben voor het niet terug storten . Vals geld wordt wel teruggegeven!
Ethisch en mogelijk juridisch kan het niet zo zijn dat je tekent voor je eigen nadeel.
Het belang en respect voor de klant blijkt hieruit niet.

Ik voorgesteld dat de klant akkoord gaat met het gestorte bedrag. Zo niet dan teruggeven van het bedrag.

De oplossing

Gaarne reactie van Consumentenbond en ontvangen van hetverschil ad 300

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste heer/mevrouw J.R. Wijk,

    Wat een nare situatie dat het bedrag bij de storting van dit bedrag op een ander bedrag uitkwam dan je had gedacht.

    Ik begrijp dat je een onderzoek op het ING Kantoor hebt laten starten over deze storting en dat de uitslag van dit onderzoek ook niet is wat je had verwacht.

    Via dit kanaal kunnen we geen persoonlijke gegevens inzien, ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met onze Klantenservice over de uitslag van dit onderzoek.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.R. van Wijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Yvonne van ing verwijst mij nu naar de klantenservice. Zal dat doen en uw aanbeveling dat ik evt contact opneem met de AFM. Heb de klacht bij de AFM neer gelegd. Blijkt dat je niets meer verneem! .? Wat kan de Consumenten bond doen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen