Klacht ING Bank: niet verzenden overschrijf formulieren

kamor10

Mijn dove/dementerende moeder maakt nog gebruik van overschrijf kaarten die ik voor haar invul en meestal ook onderteken. Nu waren deze op en ze heeft geen nieuwe ontvangen, terwijl er gezegd wordt dat als de 4de kaart ontvangen is bij de ING dat je dan automatisch een nieuw boekje ontvangt. Op mijn telefoontje ( dochter van mevr) wordt mij medegedeeld dat dit zo niet kan maar dat mijn moeder dan moet bellen en een aantal vragen moet beantwoorden, op mijn reactie dat gaat niet mijn moeder is dementerend en zeer slechthoren/doof, wordt gezegd dan gaat U er achter zitten en zegt U wat de antwoorden zijn??????? Kan ik ze ook meteen wel beantwoorden mijn moeder snapt het toch niet.
Het grootste punt is nu door de fout van de ING heb ik een probleem er zijn geen overschrijfkaarten en ik kan ze ook niet aanvragen, terwijl ze mij gemachtigd heeft dat ik zulke dingen kan regelen.
Hoe moet dit worden opgelost hun maken de fout niet wij.

Ik wil dat de ING hun fout hersteld en als nog overschrijfkaarten naar mijn moeder stuurt.
En ook erkent dat het in dit geval hun fout is en dat zij dat moeten herstellen en niet ik

ING Bank
    Beste Janny,

Vervelend dat je moeder niet automatisch een nieuw Overschrijvingsboekje heeft ontvangen. Als gemachtigde is het helaas niet mogelijk om een nieuw boekje voor haar aan te vragen!

Is je moeder nog mobiel? Is het dan een optie om samen met haar naar een ING-kantoor te gaan? Dan wordt het direct in orde gemaakt.

Groet,

Hafsa
    ING Webcare team – www.ing.nl/webcare
    kamor10
    Mijn moeder is 92 zeer slecht ter been en dementerend/doof.
    Zij is net met spoed verhuisd naar een verzorgingscentrum kan niet naar een ING kantoor komen. Jullie verzuimen een nieuw boekje toe te zenden ik vind de oplossing dat jullie dit als nog doen. Daarmee is alles opgelost. Normaal zou ze die ook ontvangen maar door een fout van jullie heeft ze die niet ik wil dat jullie rechtzetten en niet wij
    ING Bank
    Beste Janny,

Dan wordt het lastig. Helaas kan ik naar aanleiding van je bericht hier geen nieuw overschrijvingsboekje toesturen omdat je gemachtigde bent. Zoals mijn collega ook aangaf, kan alleen de rekeninghouder zelf dit aanvragen.

Als je moeder niet in staat is om te bellen of naar een ING kantoor te komen, is het misschien een idee om een volmacht aan te vragen of een en/of rekening van de betaalrekening te maken, zodat je dit wel voor haar kunt regelen. Hier https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/gegevens-wijzigen/beheer-bankzaken/index.html vind je meer informatie daarover. Je kunt hierover ook altijd even bellen met 020 22 888 88. Mijn collega kan je dan meer informatie geven.

Groet,

Willeke
    ING Webcare Team
    kamor10
    De bank gaat zeer slecht om met een fout die zij gemaakt hebben en waar wij nu voor op draaien

kamor10

Ook een klacht indienen over ING Bank?