Opgelost door ING Bank: niet werkende ing app

sad Opgelost
Bowhie

ING :na een vastlopen android samsung toestel heb ik de ING app opnieuw moeten installeren.Helaas wil de app mijn zelfgekozen 5 cijferig code niet accepteren en krijg ik een foutmelding. Aangegeven wordt dat je dan naar een ING kantoor moet gaan om e.e.a. in orde te maken. Helaas is alles hier in de buurt(Tilburg Reeshof) gesloten vanwege de coronavirus en kan ik niet in mijn rekening komen.

zorgen dat ik weer aan mijn geld kan komen. Op een andere manier kunnen inloggen

ING Bank
    Goedemorgen Bowhie,

Vervelend om te horen dat het nog niet wil lukken met het aanmaken van een nieuwe 5-cijferige toegangscode.
    Wil je de app nogmaals verwijderen, je toestel opnieuw aanzetten en het dan nogmaals proberen?

Heb je daarnaast gecheckt of de software van je telefoon up-to-date is?

Groet,
    Lysanne
    ING Webcare
    Bowhie
    helaas, ook de door u voorgestelde acties leveren niets op. Ik heb de automatische software update ingesteld en de app opnieuw geinstalleerd. Maar ik krijg de 5 cijferig inlogcode niet ingevoerd. ik krijg de melding dat er " iets mis is". Wat kan ik nu doen?
    ING Bank
    Goedenavond P.T. Korremans,

Jammer dat dit nog niet tot de oplossing heeft mogen leiden.

Ik heb even overleg gehad met onze Technische Helpdesk gehad en wij hebben meer informatie van je nodig om te kijken wat er aan de hand kan zijn.

Kun je aangeven wanneer jij telefonisch bereikbaar bent?

Gezien de drukte momenteel kan ik niet garanderen dat we je exact op dit tijdstip bellen, zou je meerdere tijdsloten willen doorgeven? Dan gaan wij ons best doen je dan te bellen en deze vraag voor te leggen bij onze helpdesk.

In afwachting van je bericht,

ING Webcare,
    Femke
    Bowhie
    het probleem is opgelost. Mijn telefoon was niet gekoppeld aan mijn ING rekening. Bij een ING servicepunt heb ik dat laten doen en toen werkte alles weer. nog bedankt vor de moeite!

Bowhie
het is niet gelukt via de kontakt van ING via klachtenkompas. Die kwam met slechte oplossingen aanzetten die niet werkten. Ik heb het hoofdkantoor gebeld in 020 en die adviseerde mij naar een plaatselijk kantoor te gaan van de ING en daar mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn rekening. En toen was het probleem opgelost, ik kon weer bij mijn geld en rekening komen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?