Klacht ING Bank: Niet werkende internetsite (nieuwe site)

Dopey

De nieuwe internet bankieren site werkt voor geen meter. Traag en bijna altijd kan ik geen overschrijving afmaken en krijg dan 'er is iets fout gegaan; probeer het later nog een keer". In principe ben ik hier helemaal klaar mee. Krijg deze site door mijn strot geduwd. De oude werkte perfect. Waarschijnlijk moet iedereen aan app.
Ik wil graag de oude site terug. Deze werkt nog steeds bij andere klanten en goed. Ik moet er niet aan denken dat als dit op kantoor zou gebeuren alle bedrijven direct naar een andere bank zouden overgaan.
Arrogantie ten top om zo'n site op te dringen aan haar klanten. Ik kan geen overschrijving doen. Mijn dochter heeft afgelopen een login/password ontvangen zij kan niet eens de app werkende krigen omdat verificatie via de internetsite loopt en zegt dat 'er een technisch probleem is, probeer later nog een keer'...….
WAARDELOOS!

Ik wil de oude internetsite terug!

ING Bank
    Goedemorgen J.C. Ruys,

Wat vervelend dat de nieuwe omgeving niet optimaal werkt. Het is goed om te weten dat de nieuwe omgeving meer van je browser vraagt dan de oude omgeving. Het kan dan ook helpen wanneer je de browser waarin je werkt te optimaliseren. Hoe je dat doet, lees je op onze website via deze link: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/eerste-keer-inloggen-in-mijn-ing/technische-hulp/optimaliseren-browser.html

De oude Mijn ING omgeving gaat op termijn definitief verdwijnen. Dat neemt niet weg dat de nieuwe omgeving naar behoren moet werken. Zou je kunnen proberen of dit het geval is nadat je je browser opgeschoond?

Jeroen
    ING Webcare

Dopey
Oplossing is het wissen van cookies en brouwser geschiedenis. Het programma vraagt meer van je computer dan het oude. Mijn computer is net 3 jaar oud. Voor internet explorer heeft dit geen effect. Inlogscherm blijft hangen. Mijn dochter kan wel inloggen maar kan geen betaling verzenden. Ook activeren van de app kan niet. Geeft beide keren aan dat er een technische fout is waar ze mee bezig zijn om te het op te lossen....(vanaf zaterdag....; is nu dinsdag...) Oude site komt niet meer terug, worden verplicht te werken met de app. ..... Lekker. Dit is duidelijk geen vooruitgang. Dit is niet zoals het hoort in 2019. Krijg je door de strot geduwd; slecht product. Overweeg overstappen, maar alle banken zijn hetzelfde.

Ook een klacht indienen over ING Bank?